Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

تصویری از سیستم فیلم برداری برای آموزش ها

  

سلام دوستان .خیلی از عزیزان تصویری از پشت صحنه رو درخواست کردند .این هم از سیستم فیلم برداری دوربین :canon eos m یک چراغ مطالعه برای روشنایی تصویر و یک چراغ در بالای صحنه برای کم کردن سایه ها استفاده از میز کار سفید برای کیفیت بیشتر استفاده از سه پایه دوربین یا مونوپاد برای تنظیم دوربین
نظرات 8 + ارسال نظر
amir shahbazi شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 14:56

چقدر رو راست بسیار ممنون

قربون شما آقا امیر عزیز.متشکرم❤❤خوشحال میشم از جزئیات کار مطلع بشید❤

alireza پنج‌شنبه 29 خرداد 1399 ساعت 01:39

سلام مهران جون دمت گم به نظر من تو بهترین هستی

سلام اقا علیرضا عزیز❤❤❤قربونتون بشم.خیلی خیلی ممنونم♥️♥️♥️شرمندم میکنید

علیرضا شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 00:51

مثل همیشه عالی عالی عالی

قربونتون.مرسیی از انرژی و محبتتون❤❤❤

dudu rubiks یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 13:42 http://dudu rubiks

سلام اقا مهران من کانال شما رو خیلی دوست دارم من نظرم اینه که نقد و برسی های روبیک رو بزارین ممنونم با سپاس فراوان

سلامم بر دوست همیشه عزیزم❤❤❤فدای شما.بشدت خوشحالم که کانالم رو دوست دارید منم همین طور اموزش ها و ویدیوهاتون خیلی عالیه با کیفیتی جذاب.چشم حتما اتفاقا امار نقد و بررسی هم رتبه اوله.خیلی ممنونم❤❤❤❤❤❤

هومن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 12:17

مارک سه پایه چیه. میشه بگین از کدوم سایت سفارش دادین؟

من راستش از مغازه لوازم جانبی موبایل گرفتم مارکش yunteng هستش

هومن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 02:53

واییییییی استاد خیلیییییییی ممنون وبلاگتون عالیههههههههههه

قربونتون آقا هومن❤❤❤خیلیییی ممنون و خوشحالم که دوست دارین .گفتم این عکس رو بزارم که انشالله شما ببینید و منم انجام وظیفه کرده باشم❤

بهنام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 22:43

مثل همیشه عالی داداشی❤❤❤

مرسیییی دادا جونمممم❤❤❤

پوریا شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 12:27 http://rubik-cube-m-s.blogsky.com

سلام مهران جون.من پوریا هستم

سلام بر اقا پوریا عزیز.خیلی ممنونم❤❤

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.