Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

دوستان یه پیشنهاد عالی

سلام به همگی.دوستان عزیزم اگر دوست داشتید یک ویدیو از حل ۳در۳  برام در ایمیل بفرستید من تدوین میکنم و اینجا قرار میدم تا همه لذت ببرند.و همچنین من که خیلی خوشحال میشم .امیدوارم شرکت کنید تا بتونم حل های جذابتون رو در اینجا به اشتراک بزارم .خیلی ممنونم .اگر شرکت کنید انشالله در اینده برنامه هایی قرار میدم که جایزه داشته باشه.ممنونم.❤❤

Mehran2002ms@gmail.com


شرایط ویدیو:بیزحمت از روبیک گرفته بشه اگر تایمر یا زمان نداشتید اصلا عیبی نداره من با کامپیوتر تایمر میزارم فقط حلتون مهمه .و اینکه تصویر رو افقی بگیرید.واقعا ممنونم.

نظرات 5 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 12:49

سلام شما با چه برنامه ای ویدیو رو ادیت میکنید

هومن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 22:27

سلام استاد داخل کانالم دو تا ویدیو گذاشتم که اولیش زیاد چیز خاصی ولی اگر خوشتان اومد حتما لایک کنین و دنبال کنین. دوستون دارم❤❤❤

سلام اقا هومن عزیز❤❤❤❤به به حتما میبینم چرا که نه.خیلی مننونم که اطلاع دادید ❤❤شما کارتون ۲۰ حتما لایک میکنم❤❤منم همین طور

امیر علی یزدانی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 18:33

سلام استاد عالی من حتما حتما اگر تونستم براتون میفرستم
ببخشید استاد دوباره مزاحم میشم یه سوال داشتم می خواستم بدونم در کنار تمرین چطور میشه سرعت انگشتای دستمون هم افزایش بدیم ؟ خخخخخخخخیلی ممنون ❤️❤️

سلام و هزار درود اقا یزدانی عزیز و گل❤❤❤خیلی ممنونم هر زمان مقدور بود دستتون دردنکنه❤مراحمید شما باعث افتخارید.❤در مورد سرعت شما در هر حالت از فرمول های pll و oll انقدر بزنید فرمولشو تا در هر کدوم نهایتا ۲ثانیه طول بکشه خیلی باید روی فرمول ها تمزین کنید روزی حداقل هر فرمول رو ۵۰ بار بزنید تا تند و تیز بشه .و انشالله که حل عادی برید کراس و اف تو ال خود به خود تند میشه چون لوک هد هم افزایش پیدا میکنه❤

پوریاپیرعباسی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 18:17

ایول

سلام اقا پوریا گل.قربونت مرسیی❤❤❤❤

عرفان یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 15:19

سلام من خودم تدوین کردم 5 تا از حل هایم رو بفرستم

سلام اقا عرفان.راستش من برنامه داشتم برای تدوینش اگر شد بیزحمت یک حل ۳در۳ جدید اگر دوست داشتید ضبط کنید و بفرستید.ممنونم❤

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.