Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

سلام دوستان.یک سوال رکوردتون در حال حاضر در آیتم ۳در۳ چند هستش؟لطفا جلوی رکوردتون اسمتون هم بنویسید.خیلی ممنونم❤


نظرات 23 + ارسال نظر

پویا هستم از کانال pouya last gamer تو آپارات ک زیاد سوال میپرسم 7 ثانیه با روبیک سایکلون بویز ام تازه فردریکو حفظ نیستم کاملا

سلام اقا پویا
نه خواهش میکنم ❤❤اختیار دارید.عالیه ایولا❤❤❤این رکورد بسیار رکورد فوق العاده ایه .انشالله میانگین بشه

Ehsan.znj سه‌شنبه 3 تیر 1399 ساعت 21:48

۱۷ ثانیه با کای وای وریور حدود۴۵ تا از فرمول های cfop رو حفظم (تمام pll ها و تعدادی oll)ولی رکورد دوستان از برای من خیلی بهتره روزی بیش از ۵۰ تا حل دارم ولی پایین نمیاد

خیلی عالیه آقا احسان❤❤❤❤درود .برای پایین تر امدن باید همه فرمول های این روش رو حفظ و درنهایت تمرین کنید که روز به روز انشالله رکوردتون پایین تر بیاد❤

amir shahbazi شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 14:54

بنده ی هقیر ۵۱ ثانیه که خورده پای دوستانی که پیام دادن هم نیستم ❤️

نفرمایید خیلی هم عالی هستش تمام روبیک باز ها این ثانیه هارو چشیدن و به نظر من خیلی لذت بخشه.درود برشما❤❤

امیرحسین یکشنبه 25 خرداد 1399 ساعت 21:04

امیرحسین هستم 10 ثانیه با شنگ شو مگنتیک

درود برشما امیر حسین عزیز❤❤خیلی عالیه تبریک

طاها فلامرزی چهارشنبه 21 خرداد 1399 ساعت 13:31

Hi طاها هستم
٩ثانیه با گنز ار

درود برتو طاها جون❤❤❤❤خیلی عالیه

میلاد شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 11:36

سلام ،میلاد کاری هستم رکوردم ۱۷.۸۷ ثانیه هست ولی هنوز کامل حرفه ای نیستم و روبیک حرفه ای ندارم با روبیک پونزده تومنی کوچه بازاری زدم این رکورد رو

سلام اقا میلاد.خیلی عالیه .به به!!!با این روبیک این رکورد بسیار عالیه.انشالله یک روبیک سرعتی بخرید و رکورد و میانگینتون زیر ۱۵ بشه❤❤خیلی ممنونم

علی رضا قاسم پور سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 21:37

با نیمه حرفه ای (7 oll بعلاوه و ۴ pll جابجایی لبه) ۲۹ ثانیه زدم. بعد الان ۲ ماه هست که روش cfop رو یاد گرفتم و با cfop هم ۲۹ ثانیه زدم.

به به!!❤❤❤❤خیلیی عالیه علی اقا .انشالله با تلاش حتما میاد پایین اصلا نگران نباشید نیاز به تمرین زیاده و همچنین استفاده از تکنیک های جدید

Soheyb Khodamoradi دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 00:32

❤❤

حسین دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 00:31

حسبن مطریان پور 7.23

عالیه حسین اقا.احسنت❤❤❤

SOBI KRM یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 18:02 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

لطفا تکنیک هم آموزش دهید

چشم حتما❤

ن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 17:59 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

سلام آقای سینکی من اف تو ال ضعیفی دارم میشه یه آموزش اف تو ال بدین ممنون میشم با تشکر

سلامی مجدد❤❤اگر کامل f2l هارو حفظ هستید برای قوی تر شدن نگران نباشید تنها باید تمرین های زیادی بکنید تا روز به روز قوی تر و سرعتی تر بشه

ن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 13:50 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

سبحان کرمی سینگل 8.21

عالیه اقا سبحان.رکورد فوق العاده ایه❤❤❤خیلی ممنونم انشالله همیشه موفق باشید

اتیلا مشتاقی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 11:32

سلام اقا مهران من رکورد سینگلم:18

سلام و هزار درود برشما❤به به!!این رکورد خیلی عالیه .احسنت.انشالله با همین پشت کار و تمرین بهترین رکورد هارو بزنید.واقعا ممنونم

پویا یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 11:25

سلام آقا مهران عزیز رکوردم 23.67

سلامم هزار سلام بر اقا پویا عزیز و دوست داشتنی.خیلییی عالیه انشالله با تلاش و همت ادامه بدید که به زیر ۱۰ برسه❤❤

محمد صادق سخی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:53 http://rubik-cube-m-s.blogsky.com

سلام ممنون .سینگل من 10.63

سلام بر اقا محمد عزیز❤❤خیلییی رکورد عالیه .احسنت برشما.واقعا ممنونم.❤انشالله میانگین بشه

هومن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 03:00

من 15:34 صدم. هومن

احسنت خیلییی عالیه❤❤

Mani شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 23:41

سلام استاد من رکوردم ۱۷ هست با مفهومی ((مانی یاوری امسمم هستش))..

سلااام بر اقا مانی عزیز دوست خوب ما❤❤❤کار شما بیسته.خیلی عالیه انشالله با همین پشت کار و اراده رو به صعود باشید .درود❤❤

بهنام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 22:41

سلام داداش جان❤ خوبی؟‌امیدوارم عالی باشی ❤❤ سینگل رکورد ۳در۳ م ۱۱.۸۷ هست

وایی دادا جون.سلااام❤❤❤قربونت عالیم.مرسیی .به به اونم چی با مویو میلانگ ایول دادا❤❤❤مثل همیشه عالییی هستی

امیر علی یزدانی شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 19:36

سلام استاد رکوردم 15.39

به به اقا یزدانی عزیز❤❤خیلی خوشحالم که آمدید.ممنونم.چه رکورد عالیی❤صد هزار درود برشما.ممنونم

محمد مهدی لطفی پور شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 15:41 https://www.aparat.com/Pishtazn

12.585 لطفی پور

خیلی عالیههه❤❤ممنونم آقای لطفی پور❤❤

طاها شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:56

8:42
عاللیییییی

درود بر اقا طاها عالیه❤❤مرسیی

عرفان شاهسون شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:03

8.645 ثانیه

چقدررر عالیه❤❤احسنت.متشکرم

حسن شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:00

۲۸ ثانیه حسن اسلامی

خیلی عالیه❤❤درود.خیلی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.