Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

لینک کانال Rubik cube در یوتیوب ❤

خیلی ممنونم از همه شما عزیزان❤


برای دنبال کردن کانال https://m.youtube.com/channel/UCPL8u5vvnuh_4oFm6f9ZNOA را کلیک کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
SOBI KRM پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 20:37 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

هم محلی هستیم که من بابلیم

چقدر عالی❤❤

SOBI KRM سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 18:35 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

سلام ببخشید شما اهل مازندرانی اگه هستید میشه بگین کجای مازندران

سلام دوست عزیزم.من اصالتا تهرانی هستم یه تقریبا ۹سالی هستش نقل مکان کردیم به مازندران و در حال حاضر در قائمشهر هستیم

هومن سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 00:18

سلام استاد تقریبا یه دو هفته نبودم. چنلتون عالیه رفتم دیدم و سابسکرایب کردم. متاسفانه از شانس بدم ۸ نفر بیشتر آموزش سرعتی شش در شش رو نمیخوان البته بلدم حل کنم اما داخل دو مرکز آخر یکم گیر دارم

سلااام اقا هومن عزیز❤❤❤و البته همیشه گل.خیلی ممنونم از محبتتون خیلی خوشحالم کردید .اصلا نگران نباشید حتما یک حل مثال ازش میزارم

بهنام جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 01:12

هاییی برووو گوود ناییتتت❤❤❤ دادا همون قبلیه دیگ؟! اگه اره ک اونو ساب دارم ^_^ ویدیو جدید بزاری حتما میبینمممم و با جونو دل نظر میدم ، ب خاطر صبح هم شرمندا خیلی دوست داشتم بیدار میبودم ولی خواب بودم متاسفانه ، ای میس یووو بروووووو ، گودلاک الویز❤

هاییی برو جونم❤❤❤گود نایت تو.اره دقیقا .فدات داداشی مرسیی که همیشه حمایتم میکنی❤❤❤تو هم بزاری با اشتیاق فراااووون میبینم.نه باو داداش جونم دشمنت .اصلا عیب نداره من ببخشید بخدا که اون موقع هستم..انشالله تموم بشه امتحانا ولی خیلی منتظرم که برگردم.ای میس یوو توووو برو❤❤❤❤❤یو تو مای برو lovely❤

امیر علی یزدانی چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 23:53

استاد دستتون درد نکنه برنامه ای که گفتید فوق العاده است.

فدای شما آقا یزدانی عزیز و گل❤❤❤❤چقدرررر عالی که از برنانمه خوشتون امد.خوشحالم انشالله باهاش کلی ویدیو های جذاب درست کنید❤❤

امیر علی یزدانی سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 22:57

سلام استاد خسته نباشید امیدوارم سلامت باشید. استاد می خواستم بدونم توی لب تاب با چه برنامه ای فیلم هارو ویرایش میکنید ؟
چند تا فیلمه برنامه ی خوبی براشون پیدا نکردم .خیلی ممنون❤️❤️

سلام اقا یزدانی عزیز❤❤❤حالتون خوبه انشالله؟خیلی ممنونم سلامت باشید .من با برنامه vsdc free video editor فیلم هارو ویرایش میکنم خیلی برنامه ساده و عالیه❤❤

امیر علی یزدانی دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 14:54

استاد فوق الاده است من رفتم کانالتونو دیدم نمرش 20 از اینکه اینهمه فعالین خخخیلی ممنون

فداتون بشم اقا یزدانی گل❤❤❤❤خداروشکر که دوست داشتید و لذت بردید واقعا خوشحالم از صمیم قلب.ممنونمممممم❤❤❤❤❤

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.