Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

روبیک هایی که برای رکورد زدن استفاده میکنید چیست؟

معمولا کیوبر ها دو تا روبیک اصلی برای حلشون دارند یکی برای تمرین کردن و یکی مخصوص مسابقه و رکورد زدن چون انقدر تنظیم و تمیز و روغن کاری هستش میشه در مسابقه در حد عالیی رکورد زد .ولی روبیک های برای تمرین معمولا از تنظیم پی در پی خارج میشه.من خودم برای تمرین یوکسین لیتل مجیک رو استفاده میکنم و برای مسابقات از گنز ۳۵۶ آیر یو ام .

شما چطور؟

نظرات 12 + ارسال نظر
علی رضا قاسم پور سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 10:32

سلام من از روبیک کای وای معمولی استفاده می کنم. متاسفانه روبیک من به دلایلی از نظر روغن خشک شده است. ایا جایی برای خرید روغن کای وای دارید؟

سلام علی اقا عزیز.واقعیتش در حال حاضر تنها جایی که سراغ دارم روبیک دات آی آر هستش که روبیک سلیکونی(غلیظ)کای وای رو دارن.
Rubik.ir

حسین مطریان پور یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 22:44

سلام من برا تمرین از یوشین کایرین و لیتل مجیک استفاده میکنم ولی برا مسابقات از واک 3 پاور

خیلیییییی عالیه حسین اقا .کارتون فوق العادس❤❤❤والک یکی از بهترین گزینه ها ببای مسابقه.احسنت.ممنونم

ن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 15:57 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

روغن رقیق به روبیک بزنم خوبه

روغن رقیق مخصوص روبیک معمولا ماندگاری کمی داره ولی درکل خوبه

امیر علی یزدانی یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 14:34

استاد من از روبیک شنگ شو مستر ام برای تمرین استفاده میکنم

فدای شما اقا یزدانی.خیلیییی عالیه با این روبیک خوب و سرعتی ۱۵ ثانیه واقعا عالیه❤❤انشالله شاهد بهترین رکوردهاتون باشم.ممنونمممم

ن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 13:48 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

نفرستادین اسمش چیه

شنگ شو جم

هومن یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 02:58

سلام استاد من برای تمرین از روبیک yuxin kylin v2 m استفاده میکنم. و برای یک دست valk 3 برای دو در دو yuxin little magic برای چهار در چهار جدیدا تازه سفارش دادم qiyi wuque m و برای پنج در پنج valk 5 m برای شش در شش qiyi x man shadow برای هفت در هفت yuxin little magic m❤❤

واییی عالیییه اقا هومن ایول تمام روبیک ها سرعتی و فوق العادن انشالله با همشون رکورد ایران رو جابه جا کنید.خیلییییی خوشحالم کردید دمتون گرم❤❤❤❤

طاها شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 23:17

برای تمرین یوکسین لیتل مجیک و گنز xs
برای مسابقه هم گنز xs

به به!!!!!عالییییییه طاها جون .ایول❤❤❤❤

بهنام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 23:09

عه دادا تیکه دوم کامنتم ارسال نشد -_- روبیک اصلیم مویو میلانگه^_^

عه فکر کنم اینم مثل اپاراته بعد ایموجی غیر از قلب رو ارسال نمیکنه.

بهنام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 23:07

ام راستش اولش پیگیر بودم ولی بعدش دیدم خبری نشد بیخیالش شدم نه مثل این ک برگذار نشده فعلا، حالا کی باشه رو حتما اطلاع رسانی میکنن

عه پس خبری فعلا نبوده.البته خب خیلی سخته اگر بشه چون امکان خطا کردن زیاده .انشالله زود تموم بشه که برگزار بشه❤❤❤مرسیی دادا جونم

بهنام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 22:44

سلام داداش جان❤❤ ، مسابقه رو ک خودت میدونی

❤❤سلام هزار سلام داداش جونم❤اره انشالله قسمت بشه یه دونه طرفای شما برگزار بشه .راستی یه دونه اقای کریمی بود چی شد برگزار کرد انلاین بود؟من دنبال نکردم راستش

ن شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 19:47 http://Rubik-cube-m-s.blogsky.com

لطفا جواب بدین

ن شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 18:52

یک روبیک که استیکر در میکمد شما توی آموزش روش فردریک ازش استفاده کردین

ببخشید براتون لینک اون روبیک رو فرستادم که توی اموزش ازش استفاده کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.