Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها
Rubik Cube

Rubik Cube

اطلاع رسانی از آخرین خبر ها درمورد روبیک و آموزش ها

عزیزانی که شرکت کنند در لایو(ویدیو زنده )دفعات بعد، بهشون کد تخفیف بلیت داده میشه.(پس بشتابید)تعداد بلیت محدوده

متن پایین رو حتما مطالعه کنید

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی یزدانی چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 22:13

سلام استاد لایو که عالی بود ما که مستفیض شدیم ولی من یه سوال یادم رفت بپرسم اینکه بین روبیک واک ۳ یا تاندر کلپ ورژن ۳ام کدوم بهتره از نظر اندازه وسرعت واقعا ممنون♥️♥️

سلااام .هزار سلام به اقا یزدانی عزیز❤❤❤❤به بههه!!!!چقدررر عالی خداروشکر که عالی بود .خیلی ممنونم.به عقیده من تاندرکلپ ورژن ۳ خیلی بهتره البته اگر حل با یک دست هم کار میکنید والک ۳ گزینه خوبیه

امیرعلی یزدانی شنبه 7 تیر 1399 ساعت 20:21

سلام استاد ببخشید چندوقت نبودم این لایو عالیه

سلام اقا یزدانی عزیز❤❤نه خواهش میکنم❤دلمون تنگ شده بود.خیلی ممنونم که شرکت کردید❤

هومن پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 22:32

استاد ممنون میشم جواب ایمیل متو بدین

شرمنده اقا هومن که دیر پاسخ دادم .❤❤ایمیل داده شد❤

طاها فلامرزی پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 21:10

طاها همیشه هست

هر ماه یک بار انشالله برگزار میکنم ❤

هومن پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 17:58

من شرکت کردم حتما میام تو لایو عشقی❤

فدای شما آقا هومن خیبی ممنومممم❤❤بسیار کار عالی کردید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.